Lush Life Australien

Hier ab sofort: der neue Newsletter, jeweils im eigenen Thread!

Moderatoren: Zoetje, Louis1988, indiscernible

Isinac

Lush Life Australien

Beitragvon Isinac » Mo, 26. Jul 2010, 20:10

Die Australier sind echt jeck - bekam heute den aktuellen newsletter:
Bild
http://www.prodocom.com.au/viewonline.p ... get=_blank
Never underestimate the power of stupid people in a large group! (unknown)

„Wenn Du etwas zwei Jahre gemacht hast, betrachte es sorgfältig, wenn du etwas fünf Jahre gemacht hast, betrachte es misstrauisch. Wenn du etwas zehn Jahre gemacht hast, mache es anders.“ (Mahatma Ghandi)

Eine Aussage, die bei einer Übertragung auf Männer komisch, bizarr oder beleidigend wirken würde, ist frauenfeindlich (Sigrid Löffler)

Duddelmaus

Re: Lush Life Australien

Beitragvon Duddelmaus » Mo, 26. Jul 2010, 20:12

Hmm ich glaub das ist eine Landesweite Sache oder sowas.
Ne Freundin von mir, die jetzt in Australien lebt hatte letztens auch Bilder bei Facebook die hießen "Christmas in Summer".
Um ein tadelloses Mitglied einer Schafherde sein zu können, muss man vor allem ein Schaf sein. (Albert Einstein)

Isinac

Beitragvon Isinac » Mo, 14. Feb 2011, 22:55

Jetzt wurde auch die website in AUS und NZ gehackt. Den NL bekam ich eben:

Dear Customer
We are sorry to inform you that our website has been hacked and that your credit card data and personal information may have been accessed as a result of the breach.
We hope by alerting you, you will be able to contact your card issuers prior to any attempts to use your details fraudulently.
Therefore, please find below the information that we have placed on our homepage.
Sincererly,
All at Lush x

Lush website privacy breach
Our website has been the target of hackers

We are sorry to have to announce that the Lush Australian and New Zealand websites have been hacked. We have been alerted today to advise us that entry has been gained and customer personal data may have been obtained by the hackers.

We urgently advise customers who have placed an order online with Lush Australia and New Zealand to contact their bank to discuss if cancelling their credit cards is advisable.

Whilst our website is not linked to the Lush UK website, which was recently compromised, it appears that the Australian and New Zealand Lush sites have also been targeted. As a precautionary matter we have removed access to our website while we carry out further security checks.

Lush is working with the police, forensic investigators and banks and doing all that we can to investigate the breach in privacy. We are currently in the process of contacting each of our online customers individually by email.

Meanwhile we would be happy to serve you in our shops or take your order at our Mail Order Phone Room, both of which have not been affected.

Again, we would like to say that we are truly sorry and thank all our customers for standing shoulder to shoulder with us during this difficult time.

Mail Order Phones are open:
Australia: Mon - Fri 9am to 8pm
New Zealand: Mon – Fri 9am to 3pm

Tel Australia: 1300 587 428
Tel New Zealand: 0800 587 469

Email: enquiries@lush.com.au

Sincerely,

All of us at Lush x
Never underestimate the power of stupid people in a large group! (unknown)

„Wenn Du etwas zwei Jahre gemacht hast, betrachte es sorgfältig, wenn du etwas fünf Jahre gemacht hast, betrachte es misstrauisch. Wenn du etwas zehn Jahre gemacht hast, mache es anders.“ (Mahatma Ghandi)

Eine Aussage, die bei einer Übertragung auf Männer komisch, bizarr oder beleidigend wirken würde, ist frauenfeindlich (Sigrid Löffler)

Shinya

Beitragvon Shinya » Di, 15. Feb 2011, 16:11

Das muss ne weltweite Hacker-Verschwörung gegen Lush sein? :amkopfkratz: Bestimmt alles Ehemänner, die der Meinung sind, daß deren Frauen zuviel Kohle dort ausgeben! :D Nee, ist nicht lustig! Ob in Deutschland auch was ist? :?
Wenn ich nicht hier bin, bin ich auf'm Sonnendeck!
Weltuntergang 2012 - Ich war dabei!
Wenn man mit 87 km/h um einen Baum rennt, besteht die Möglichkeit, sich selbst zu vö***n!

Zurück zu „Lush Life - der Newsletter“