Lush Spa

Alles was in keine andere Produktkategorie passt, könnt ihr hier reinschreiben

Moderatoren: Zoetje, Louis1988, indiscernible

tine
Lush Spa

Beitragvon tine » Do, 22. Jan 2009, 13:47

Falls es jemand noch nicht mitbekommen hat, ich bin auch gerade erst drüber gestolpert und habe per Suchfunktion hier nichts gefunden, dies kann man zu Zeit auf Facebook nachlesen:

STILL NEEDED! Lush Therapists
Dienstag, 6. Januar 2009 um 10:46
We are still looking for enthusiastic qualified therapists to train for our Lush Spa's opening soon in London, Kingston-upon-Thames, Poole and another couple of locations around the country.

Ideally you will be a holistic therapist or beauty therapist qualified in one or more of the following; Swedish massage, reflexology, Indian head massage and facials.

We will be holding interviews in Poole and Kingston-upon-Thames and you will need to be able to attend in one of these locations. Training will take place in Poole and Kingston-upon-Thames for nine weeks.

For more details, or if you are interested in joining this fantastic new project please email your CV to kayleythomas@lush.co.uk or rosebyfleet@gmail.com.

Good luck :)
Es sollte immer Musik da sein, bei allem was man tut.

tine
Re: Lush Spa

Beitragvon tine » Do, 22. Jan 2009, 13:48

da werden also unsere Träume wahr ;)

Chrischtl

Beitragvon Chrischtl » Do, 22. Jan 2009, 13:51

Lustig... ich nehm zu meinem Masseur auch immer meine Lush Massage Barren mit :D

Kekskönigin

Beitragvon Kekskönigin » Fr, 23. Jan 2009, 13:12

Ui, das ist ja cool, das wär was für mich - wobei ich halt nur die Kopfmassage kann und die Gesichtsbehandlung. Vielleicht gibts sowas ja auch mal in Deutschland.

koeniglich

Beitragvon koeniglich » So, 25. Jan 2009, 16:26

Ich frag mich nur wie teuer eien Behandlung da dann sein würde ... :?
Quand tu regarderas le ciel, la nuit, puisque j'habiterai dans l'une d'elles, puisque je rirai dans l'une d'elles, alors ce sera pour toi comme si riaient toutes les ètoiles.

Kekskönigin

Beitragvon Kekskönigin » So, 25. Jan 2009, 19:18

bestimmt nicht teurer als bei Clarins und Co. ich denke eher dass das günstiger kommen wird.

tine

Beitragvon tine » Do, 2. Apr 2009, 8:16

news bei facebook:

LONDON LUSH SPA - OPEN NOW
Gestern um 17:33
KING'S ROAD (or Chelsea high street to the fashionistas) is one of the hippest shopping streets in Central London. Home to fabulously eclectic boutiques and cathedrals to Haute Couture, it’s no surprise that (being the cool kids that we are) we opened a bijoux Lush shop at 123 King’s Road, right back when we first started out.

Nor should it come as any shock that we sold our Fresh Handmade Cosmetics to A-list celebrities from day one.

Without further ado then, we are very proud and pleased to announce the re-launch of one of our first stores, which now has a contemporary, slick and fresh new look. Pull on your finest, shiniest Christian Louboutin’s and hightail your way there to be part of the action.

For not only are we showing off a gorgeous new look for our
shop, we are premiering an entirely new project of ours: The Lush Spa.

Inspired by all things English, our fantastic new Spa is throwing open its doors to all devotees to relaxation.

We’ve worked long and hard with hypnotherapists, massage therapists, folk musicians and perfumers to create a revolutionary new massage treatment called ‘Synaesthesia’; an all encompassing experience that, from start to finish, envelops you in a wave of meditative rest.

If you’d like to be one of the first to try our new treatment, then get yourself down to the King’s Road without delay.

Visit https://www.lush.co.uk/index.php?option ... Itemid=107 for you shop map

:)

Kekskönigin

Beitragvon Kekskönigin » Do, 2. Apr 2009, 17:49

cool - wenn ich da mal hinkomme gönn ich mir sowas!

QueenOfTheNight

Beitragvon QueenOfTheNight » Do, 30. Apr 2009, 19:14

BIG hat ein Video dazu gepostet :)
Hier erstmal das Thema im UK-Forum:
http://forum.lush.co.uk/Forum/viewtopic.php?f=2&t=38014&st=0&sk=t&sd=a

Und hier der direkte Link zum Video:
http://www.youtube.com/watch?v=BWvmetedB94

indiscernible

Beitragvon indiscernible » Di, 14. Okt 2014, 21:42

Vivien23 hat geschrieben:Hi,

da ich mit der Suchfunktion nichts zu dem Thema finden konnte, dachte ich mir dass es vielleicht ein paar von euch interessiert...

In England gibts es sie bereichts Lush Filialen die keine gewöhnlichen sind, sondern wo Spa- Behandlungen angeboten werden. Auf YouTube werden sogar ein paar vorgestellt (siehe Link).
Und als ich die Behandlung "Hard Days Night" gesehen hab wurde ich auf die Engländer schon etwas neidisch. Und dann dachte ich mir..."wenn das jetzt in Endland gut ankommt, kann es doch eigentlich nicht so lange dauern, bis es so etwas zumindest auch in Berlin gibt".
Klar ich könnte auch in irgendein anderes Spa gehen und mir eine Behandlung buchen aber das was ich in dem YouTube Video gesehen hab ist eine ganz andere Art von WellnessBehandlung. Ich arbeite selbst als Wellnessmasseurin in einem großen Unternehmen und lerne auch viele neue Anwendungen kennen, aber DAS was Lush da gerade aufzieht ist wirklich was Besonderes.
Was haltet ihr davon?

https://www.youtube.com/watch?v=66gYhG_Qydg

Ich hoffe das mit dem Link ist okey?

Zurück zu „Allgemeines zu Produkten“